مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید
سرخط خبرها

آخرین أمار کرونا در ۲۹ استند ۱۴۰۰|فوت ۶۰ بیمار در شبانه روز گذشته

  • کد خبر: ۱۰۲۷۹۳
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
آخرین أمار کرونا در ۲۹ استند ۱۴۰۰|فوت ۶۰ بیمار در شبانه روز گذشته
در شبانه روز گذشته در ۱۶ استان کشور، ۶۰ بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۳۳۹ نفر از آنان بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۳ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۶۱۰ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته در ۱۶ استان کشور، مرگ و میر بیماران کرونا، صفر و یک گزارش شده است؛ در استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان، چهار محال و بختیاری، قزوین، بوشهر، ایلام، هرمزگان، کرمانشاه و خوزستان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کووید۱۹ گزارش نشده و در استان‌های گلستان، قم، کردستان، یزد و خراسان جنوبی، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹ ثبت شده است.  

* در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز هستند

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۵۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۲۰۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۸ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۸۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است؛ در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۶ میلیون و ۴۶ هزار و ۳۹۶ دُز رسید

تا کنون ۶۳ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۲۵۸ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۸۶ نفر دُز دوم و ۲۵ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۵۲ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۶ میلیون و ۴۶ هزار و ۳۹۶ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۱۱ هزار و ۱۵۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->